gluchen
מבצע: ספר + 3 גלויות צליאקיט מתנה בנוסף 10% הנחה באתר גלוצ'ן ●●קוד קופון: סיפור●●

שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

לאיזה גילאים המשחק מיועד?

המשחק מיועד לכל המשפחה, מקטנים ועד גדולים, הקטנים יכולים ליהנות ממשחק זיכרון ותמונות צבעוניות,
הגדולים יכולים ליהנות מעובדות מגניבות וממתכונים קלילים וטעימים ללא גלוטן

כמובן שבסופו של דבר מכינים ביחד את המתכון, מתוך ספר המתכונים ללא גלוטן המצורף למשחק

במידה והמוצר שהגיע אינו לשביעות רצונך וברצונך להחזירו  - יש לשים לב להדגשים הבאים: לקוח שקיבל מוצר ומעוניין להחזירו יפעל להחזירו אל בית העסק ממנו נשלח אליו המוצר לא יאוחר מ- 14 יום מקבלת המוצר. יש להחזיר את המוצר שלם באריזתו המקורית, ללא נזק ומבלי שנעשה בו כל שימוש. יש לתאם טלפונית את ההגעה לספק על מנת שלא לבוא בזמן בו בית העסק אינו זמין לקבלת לקוחות. לקוח המחזיר את המוצר לספק כאמור יחויב בדמי ביטול שנקבעו בחוק להגנת הצרכן עקב ביטול ההזמנה ובדמי משלוח אם יהיה צורך להשתמש בשירותי שליחים להחזרת המוצר. במידה וההחזרה נעשית ע"י שליח, עליכם לארוז את המוצר היטב באריזתו המקורית ולוודא שהשליח ערב על האחריות הנדרשת בעת הובלת המוצר ועד למסירתו לספק.

מהן הסיבות שבגינן עלולות להיות עיכוב באספקת המוצר?

טעות בכתובת - כתובת למשלוח לא נכונה או אינה מדוייקת מספיק. ייתכן במקרה כזה עלולה אספקת המוצר להתעכב עד ליצירת קשר עם הלקוח על מנת לקבל ממנו את פרטי הכתובת המדויקים.

תקופת חגים - האספקה מורכבת מימי עסקים. בעת חגים יש מעט ימי עסקים. ההמתנה למוצר בתקופה זו עלולה להיות ארוכה יותר.

תאום זמנים - במידה ולא ניתן היה להשיג את הלקוח, כדי לתאם עמו את מועד השילוח. כדי שהשילוח יעשה ביעילות ולמניעת הוצאות מיותרות שליחים רבים מתאמים את שילוח המוצר טלפונית עם הלקוח טרם שילוח החבילה.

כתובת אזור מרוחק - כתובת הלקוח באזור מוגבל גישה מבחינה ביטחונית ו/או אינו נגיש לחברת השילוח.

דואר רשום  -  תקבל לביתך הזמנה מדואר ישראל לאסוף את החבילה מהסניף. במקרה שאינך מגיע לאסוף את ההזמנה שלך, ייתכן עיכוב.

סירוב - ההזמנה אושרה אך החיוב לא בוצע בפועל, סירוב במעמד החיוב.

תקלות בלתי צפויות - לעיתים ישנם מקרים המעכבים את אספקת המוצר ואינם תלויים בספק, כמו שביתות רשויות כמו מכס, דואר וכד'. במקרים כאלו עלול לחול עיכוב באספקת המוצר ללקוח.

חשוב מאוד!  אם יש איחור באספקה מסיבה כלשהי, לפנות ישירות לשירות הלקוחות של גלוצ'ן, בהודעת ווטסאפ למספר 052-4707776 או במייל ל - info@gluchenfree.co.il על מנת להבין את הסיבה לאיחור ולהגיע יחד לפתרון היעיל והזריז ביותר.

לקוח שקיבל מוצר פגום או שגוי ומעוניין להחזיר את המוצר יוכל לעשות זאת בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בתאום. האחריות על החזרת המוצר חלה על הספק כמו גם העלויות הכרוכות בכך, והלקוח לא יחויב בדמי ביטול או בדמי משלוח בגין ביטול הזמנתו. המוצר שהוחזר ייבדק על ידי הספק על מנת לאמת את טענת הלקוח. חשוב - במידה וטענת הלקוח להיות המוצר לא תקין או שגוי תימצא שגויה הספק יהיה רשאי לגבות מהלקוח דמי ביטול ודמי טיפול ומשלוח וכן עלויות נוספות אם נגרמו כתוצאה מאיסוף המוצר מהלקוח שלא לצורך.

רכשתי מוצר, מה עכשיו?

הרכישה נשלחת על ידינו לדואר ישראל המספקת את המוצר. נציגיהם ייצרו איתך קשר כדי לתאם את אופן המשלוח. יש לבדוק ולאשר שהפרטים שהוזנו למשלוח תקינים ומלאים.

האם פרטיי מאובטחים?

מטרתנו היא לספק לך את הביטחון הגבוה ביותר ברכישה דרך אתרנו, על מנת לספק זאת, אנחנו מפנים משאבים רבים, ומשתמשים בטכנולוגיה מתקדמת, כך אנו מגנים על אבטחת המידע, והפרטיות של כל לקוח, כל עסקה או מידע על פרטי החיוב, מאובטחת בטכנולוגיה הנקראת SSL, טכנולוגיה אשר מאושרת על ידי חברות האשראיי, עם הגנה אבסלוטית.